Promocja cenowa NX Main line. Nitro w cenie 2470 zł to absolutny przebój cenowy dający pełną satysfakcję i bezpieczeństwo używania. Sprawdzone podzespoły stosowane w innych systemach w wyjątkowym połączeniu z ekonomicznymi rozwiązaniami powodują niesamowitą relację uzyskanej mocy z każdej wydanej złotówki. Każdy dodatkowy KM kosztuje zaledwie 27zł !!! (przy dyszach 75 KM). Połączenie świetnej technologii zrodzonej z wieloletniego doświadczenia z ekonomicznym wykonaniem. Dzięki zaoszczędzeniu na takich rzeczach jak np. : brak malowania butli, nie chromowany zawór , brak oksydowanych końcówek wężyków i.t.d. nie oszczędzając na technice powstał wyjątkowy system MAIN LINE Nitrous System dający nie spotykaną dotąd relację ceny do jakości. MainLine Nitrous System zawiera : -4,5 kilogramową aluminiową butlę -nierdzewne uchwyty do butli -sprawdzony wtryskiwacz Nitrous Express Pirania -lotnicze zbrojone przewody ciśnieniowe -3,6 m przewód gazowy -selenoidy z okablowaniem -zestaw dysz na 50 i 75 KM -drobne niezbędne elementy montażowe Instalacja podtlenku azotu to coś dla prawdziwego "ściganta". NX to chwilowy przyrost mocy nawet około 50%. Na rynku zaczynają pojawiać się różne wersje tego rozwiązania, naśladujące w mniej lub bardziej udolny sposób zestawy amerykańske. My oferujemy oryginalne instalacje "made in USA". Posiadamy też profesjonalną stacje tankowania podtlenku (z mozliwoscią napełniania butli NX, NOS i innych). Hitem naszego rynku jest NX Incognito system suchy z małą butelką zawierająca 0,7 kg podtlenku. Podstawowe zalety tego zestawu to niska cena, nieduży rozmiar, pozwalający umieścić butlę nawet w schowku, oraz dopasowanie do najpopularniejszych na naszym rynku silniczków o pojemności 900 - 1400 ccm. Ogromną zaletą jest też możliwość używania systemu, oczywiście nie jednocześnie w kilku autach, które posiadają instalację elektryczną przystosowaną do obsługi NX Incognito i która kosztuje posiadacza takiego systemu około 250 zł w każdym następnym samochodzie. Incognito nie zasila silnika w dodatkowe paliwo, moc wynika tu z podawania utleniacza jakim jest podtlenek azotu i odpowiednio większej ilości paliwa podawanego przez fabryczne wtryskiwacze silnika. ŚCIĄGNIJ CENNIK NITROUS EXPRESS W FORMACIE MSWORD Przykładowe wykresy mocy i momentu obrotowego mierzone na naszej hamowni podwoziowej opel calibra 2,0 8V NX Sport Compact +52KM +92Nm matiz 0,8 incognito przyrost +22% punto 1,2 8V incognito przyrost +20% moc i +30% moment NX Sport compact oraz Hitman EFI to zestawy mokre, które podają do silnika zarówno podtlenek azotu jak i dodatkową dawkę paliwa. NX jest firmą mniej popularną niż NOS, jednak cieszącą się lepszą renomą i posiadającą w ofercie wiele rozszerzeń, rozwiązań nietypowych, gadgetów. Jak to działa? Opiszmy to w skrócie. Podtlenek azotu (N2O) to gaz, który przy rozprężeniu rozszczepia się na tlen i azot. Podany dodatkowym wtryskiem wraz z dodatkową dawką paliwa pozwala na uzyskanie dodatkowych koni mechanicznych. Nitro używamy wywołując krótkie kilkosekundowe "strzały" gazu. Jeden 10 sekundowy strzał pozwala na znaczne przyspieszenie podczas ulicznych wyścigów, wyprzedzania, nagłego startu czy po prostu swobodnego wkręcenia się na wysokie prędkości. NX - Nitrous Expres jest najtańszą obecnie dostępną na rynku ofertą spośród zestawów markowych. Ceny pełnego zestawu zawierającego dosłownie wszystko co potrzebne do montażu instalacji, od posiadającej polski atest efektownej butli po zworki układu elektrycznego i naklejki, kształtują się następująco: ŚCIĄGNIJ CENNIK NITROUS EXPRESS W FORMACIE MSWORD Niezaprzeczalnymi zeletami zestawów NX są: - łatwość montażu - możliwość demontażu i użycia w innym aucie - minimalna ingerencja w silnik - krótkotrwałe obciążenie dla silnika, wtedy kiedy tego na prawdę potrzebujemy - niezawodność wynikająca z wieloletniego doświadczenia amerykańskiego producenta - stosunek ceny do uzyskanego przyrostu osiągów. zajrzyj na strony www.nitrousexpress.com zoczcz dlaczego "musisz" stosować systemy NITROUS EXPRESS - link obejrz reklamę telewizyjną NX 11mb - link Ciśnienie tlenku azotu w butli nie jest miarą ilości zawartego w niej gazu i zależy ściśle tylko od temperatury butli. Przedstawia to następująca tabela:
|