tłumiki sportowe, końcówki zawieszenia, sprężyny utwardzające i obniżające środek ciężkości, amortyzatory, zawieszenia Cup-Kit, zawieszenia gwintowane hamulce , klocki i tarcze - Brembo , Ferodo firma, kontakt, sklep, warsztat


hamulce





Prowadzimy montaż oraz sprzedajemy "usportowione" elementy układów hamulcowych. Przede wszystkim klocki hamulcowe Ferodo Premium, Ferodo Racing, EBC oraz tarcze gładkie i nacinane Ferodo, Brembo i EBC. Realizujemy również specjalne zamówienia - wymiany zacisków i cylinderków na dostępne, mozniejsze ich zamienniki. Możliwe są też indywidualne zamówienia z oferty Omni Competition i Zimmerman.








EBC STANDARD / BLACK

Doskonałej jakości, standardowe klocki hamulcowe. Zgodne z normą Reg90. Produkowane z najwyższej jakości materiałów. Bardzo wytrzymałe, przeznaczone do codziennego użytku.





EBC GREENSTUFF

Tą serię szczególnie polecamy do zastosoań w autach z nieco podkręconymi osiągami i poruszających się w normalnych warunkach drogowych. Zaletą jest polepszenie skuteczności na hmulcach rozgrzanych, co sprawia, że są one bezpieczniejsze dla amatorów agresywnej jazdy, niż klocki fabryczne czy ich zamienniki w wersji standard.
Udoskonalone w nową formułę V4 klocki hamulcowe serii GREEN STUFF ustanawiają nowy standard, według którego osądzani są inni producenci klocków sportowych. Domieszki włókien nieżelaznych i innych dodatków z najnowszych dostępnych technologii, podniosło wydajność tych klocków, oraz wydłużyło ich żywotność od 100% do 200%. Podczas gdy zapylanie może być teraz uważane za "poniżej średniej" (dużo mniejsze niż w większości oryginalnych klocków hamulcowych), wydajność i siła hamowania tych klocków zachwyci każdego użytkownika szybkich samochodów sportowych. Klocki Greenstuff są używane w mistrzostwach świata Ginetta w Wielkiej Brytanii od roku 1998, w mistrzostwach świata formuły 600 w latach 1997,1998,1999,2000,2001 aż do dziś!



Zgodność z normą Reg90 oraz bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650 st.C powoduje, że klocki GREEN STUFF V4 nie są tylko unikalnym rozwiązaniem zgodnym z normą Reg90 , ale również zapewniają doskonałą siłę hamowania już od zimnych hamulców! Ponadto są przyjazne dla tarcz hamulcowych redukując temperaturę ich pracy o około 100-150 st.C, co powoduje znaczną redukcję jej zniekształceń. REKOMENDOWANE W TEŚCIE KLOCKÓW HAMULCOWYCH MAGAZYNU GT - LIPIEC/SIERPIEŃ 2003


EBC REDSTUFF


Klocki do amatorskiej jazdy sportowej.
Półmetaliczna formuła klocków hamulcowych serii RED STUFF jest doskonałą mieszanką do zastosowań wyścigowych i rajdowych o średnim czasie żywotności i współczynnikiem tarcia 0.4 stabilnym do temperatury 750OC. Rozpoczęła swoją karierę w roku 1997 w teamie Hondy (Ian Mitchell), są często używane przez teamy rajdowe w mistrzostwach Porshe 924, europejskich rajdach Citroena i wyścigach klasy BMW. Właściwości tych klocków błyskawicznie zapewniły im miano "gwiazdy w wyścigach samochodów seryjnych". Klocki RED STUFF są niezwykle przyjazne dla tarcz hamulcowych, mogą być używane na każdej drodze i poza nią. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.


EBC YELLOWSTUFF

Wyczynowe klocki Yellow- i Bluestuff sprowadzamy tylko na zamowienie. Ocenione jako "Najlepsze klocki hamulcowe do specjalistycznych samochodów rajdowych" przez brytyjski magazyn "Max Power" w megateście klocków hamulcowych! Były wybierane między innymi przez Nicka Reynoldsa i Martina Bella - zwycięzców serii wyścigów w klasie BMW w latach 1999/2000/2001.

Ta w pełni RAJDOWA formuła utrzymuje średni współczynnik tarcia na poziomie 0.42 aż do temperatury 900 st.C. Doskonałe klocki do rajdów szutrowych/asfaltowych ze średnim/długim czasem zużycia oraz bardzo wysoka odporność na wysokie temperatury pracy powoduje że można mieć pełne zaufanie do pedału hamulca w N-grupowych samochodach rajdowych.

EBC BLUESTUFF


Firma EBC jest dumna z możliwości zaprezentowania nowej, niezwykle wytrzymałej mieszanki do rozległych zastosowań rajdowych. Ze współczynnikiem tarcia na poziomie 0.4 do temperatury 900 st.C, mieszanka w klockach BLUE STUFF ma od 2 do 3 razy większy czas zużycia niż serii YELLOW STUFF i podobnie jak seria YELLOW/RED nie powoduje niszczenia tarcz hamulcowych.



EBC TURBOGROOVE


Sportowe tarcze hamulcowe EBC to produkt porównywalny ze znanymi tarczami Zimmerman lub Brembo ORO. Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.



Płyny hamulcowe EBC


Sportowy płyn hamulcowy EBC BF307+ może być zastosowany we wszystkich motocyklach, samochodach oraz pojazdach ATV które wcześniej używały płynów DOT4. Jego podwyższony punkt wrzenia (307 st) redukuje efekt gąbczastych hamulców oraz zwiększa odporność układu na wysokie temperatury poprawiając jednocześnie dozowalność. Zastosowanie tego płynu znacznie zmniejsza korozję przewodów.

Opakowanie zawiera 500 ml.

Temperatura wrzenia 307 C.




TUNING JĘDRASIK

Łódź Al. 1-go Maja 14 tel. 42/ 630 07 70
tuning@jedrasik.pl



strona startowa . co nowego na stronach . promocje . wyprzedaże . . galeria . . styl . . spoilery . alufelgi . wnętrza . ekskluzywne akcesoria . grafika . . moc . . chiptuning benzyna i tdi. nitro . wałki rozrządu . wydechy sportowe . świece filtry magnetyzery . . pewność . . wydechy i końcówki . zawieszenia . hamulce . . daewoo . . . firma . . cenniki . kontakt . warsztat . sklep . hamownia


opracowanie strony www.studio.jedrasik.pl