UWAGA!!! Teraz tuning elektroniczny V-tech z opcjonalną gwarancją na silnik, turbinę i skrzynię biegów... czytaj więcej - - > V-tech RTS Power Gate Teraz sam możesz tuningować swój samochód i zmieniać jego moc. V-tech RTS jest przenośnym programatorem, umożliwiającym odczytywanie i zapisywanie programów z i do sterownika silnika (ECU) przez gniazdo diagnostyczne. Z pomocą V-tech RTS możesz dowolnie wybierać pomiędzy programem oryginalnym i jednym z dwóch programów zmodyfikowanych (chipów). Wszystkie są przechowywane w programatorze i nie potrzebujesz notebooka czy PC żeby przeprogramować auto. Przypinasz programator do gniazda OBD w kabinie samochodu i wybierasz program. Twoje auto może zmienić swoje oblicze w kilka minut! - - >kliknij aby obejrzeć szczegóły dotyczące V-tech RTS Power Gate < - - TUNING ELEKTRONICZNY - CENY * cennik uaktualniony 01.12.2009 V-tech RTS chiptuning - właściciel auta otrzymuje w cenie indywidualny programator umożliwiający samodzielne programowanie i powrót do serii (wybór spośród 2 programów tuningowych i seryjnego) RTS + 1 program - 890 zl + 75% ceny modyfikacji podanej w poniższym wykazie cen chiptuningu RTS + 2 programy - 890 zl + równowartość 100% ceny pojedynczej modyfikacji podanej w poniższym wykazie cen chiptuningu Chiptuning Benzynowy - turbo / kompresor do 1800cm3 - 1790,00 1801-2500cm3 2190,00 pow. 2500cm3 2690,00 Diesel - turbo / kompresor Cena podstawowa - 1490,00 VAG VP37 do rocznika 2000 - 990,00 - PROMOCJA dla TDI 90KM i 110KM roczniki 2000-2005 - 1120,00 - PROMOCJA TDI i Common Rail Benzynowy i diesel wolnossący (bez turbiny) do 1500cm3 - 990,00 1501-2500cm3 - 1490,00 pow. 2500cm3 - 2190,00 Wyłączenie FAP / DPF w diesel - turbo / kompresor Cena podstawowa - 1490,00 pow. 2500cm3 od rocznika 2006 - 2190,00 Chiptuning z wyłączeniem FAP / DPF w diesel - turbo / kompresor Cena podstawowa - 2230,00 pow. 2500cm3 od rocznika 2006 - 3280,00 Powyżej podane ceny nie dotyczą aut posiadających japońskie sterowniki Denso/Keichin/Hitachi Powerboxy GreenBox Turbodiesel z silnikiem CR (common rail) 1290,00 Powerboxy do Turbodiesel z silnikiem CR RedBox 1290,00 RedBox-USB 1690,00 BlueBox 1890,00 RedBox 2ch 1490,00 RedBox 2ch-USB 1890,00 Redbox Turbodiesel z silnikiem TDI PD (pompowtryskiwacze) - 1290,00 Redbox Turbodiesel z silnikiem TDI 90KM i 110KM (VP37) - 790,00 Redbox Turbodiesel z silnikiem VP44 - 1290,00 Redbox Turbodiesel z silnikiem VP44 PSG5 z wtyczkami - 1790,00 Wszystkie ceny są cenami brutto. Jak poprawić moc własnego samochodu? Zawsze istnieje szansa zwiększenia mocy samochodu metodą elektronicznej modyfikacji, to jest poprzez wymianę programu komputerowego na nowy bardziej efektywny albo instalację dodatkowego zewnętrznego modułu ("tdi box"). Firma nasza oferuje bardzo szeroki wachlarz usług i produktów związanych z tuningiem elektronicznym. Całość oferty jest w tym przypadku oparta na technologii i doświadczeniu krakowskiej firmy V-tech. Chiptuning jest zmianą oprogramowania w kości pamięci komputera (jednostki sterującej ECU) zawierającej mapy cyfrowe sterujące zapłonem. W zależności od rodzaju kości użytej do przechowania tej pamięci następuje to przez fizyczną zamianę kości, przeprogramowanie wyjętej kości i umieszczenie w komputerze lub przeprogramowanie bez lutowania - przez złącze diagnostyczne auta. Specjaliści z firmy V-tech w oparciu o oryginalny program fabryczny, tworzą optymalne usprawnienie, kierując się doświadczeniem, pomiarami na hamowni, wiedzą światowych liderów tuningu elektronicznego, z którymi ściśle współpracują. Efektem jest zaprogramowanie komputera sterującego silnikiem tak, aby uzyskać wyższą sprawność, moc i moment oraz ewentualnie zmniejszyć nieco zużycie paliwa przy niezmienionym stylu jazdy. Ponadto istnieje możliwość modyfikacji silników TDi, CDi, HDi, JTD bez demontażu komputera i wymiany chipa metodą zewnętrznej modyfikacji parametrów poprzez wpięcie przejściówki - jednak wtedy osiągi są nieco mniejsze niż przy użyciu podstawowej wersji chipa - nie mówiąc już o wersjach wzmocnionych. Nie nazywamy tego jednak chiptuningiem tylko modułem do TDI ponieważ chip z komputera ECU nie jest zmieniany a tylko pewne parametry wytwarzane przez komputer i pewne sygnały zwrotne z czujników są przetwarzane w celu wymuszenia większej sprawności. Osiągi są niższe ponieważ sterowalność metodą zewnętrznej modyfikacji sygnałów jest nieco gorsza niż w przypadku zmiany chipa (gdzie sterowalność nie jest niczym ograniczana). Zaletą jest jednak łatwość montażu. Warto zwrócić uwagę na dwa istotne szczegóły - pierwszy to trwałość silnika, która przy zachowaniu terminów wymiany materiałów eksploatacyjnych pozostaje bez zmian - a drugi to zużycie paliwa, które może co prawda zwiększyć się nieco przy ostrej jeździe (do 10% - przecież silnik będzie mocniejszy - nie ma nic całkiem za darmo), ale będzie niższe na dużych trasach i jeździe ze stałą prędkością. Bardzo istotnym problemem jest kwestia gwarancji producenta. Jeżeli chip został wymieniony w Twoim komputerze to teoretycznie prowadzi to do utraty gwarancji. Jednak nasze modyfikacje w wykonywane są w taki sposób aby były niewykrywalne sprzętem serwisowym danej marki samochodów przy standardowych testach statycznych, jakie przeprowadza się przy okazji przeglądów gwarancyjnych. Jednak bardziej zawansowane badanie egzaminerem (np. ewentualne testy dynamiczne wykonywane przy okazji zgłaszania usterek) mogą wykazywać różnice w stosunku do ustawień fabtycznych. Wynika z tego, że w trakcie normalnych bezroszczeniowych kontaktów z serwisem gwarancję można stracić conajwyżej jeżeli pochwali się tym, że modyfikacja znajduje się w komputerze. Programowanie szeregowe to wspomniana już wcześniej metoda programowania komputera samochodu bez konieczności fizycznej ingerencji w jego podzespoły elektroniczne. Firma nasza oferuje również taki sposób umieszczania tzw. chipa, a ściślej mówiąc wymiany programu, przez złącze diagnostyczne. Usługa dostępna jest niestety dotychczas tylko dla nielicznych pojazdów wyprodukowanych po roku 1999, jak : BMW, większość samochodów francuskich, Saab, Opel Do programowania używa się specjalnego okablowania i kości kodujących brytyjskiej firmy Superchips, które umożliwia zczytanie i wymianę programu przy pomocy laptopa. Firma nasza jako regionalny przedstawiciel krakowskiego y V-techu, ma przyjemność oferować Państwu najwyższej europejskiej klasy moduły cyfrowe do tuningu elektronicznego turbodiesli. Modyfikacja silników TDi, CDi, HDi, JTD ... daje wyjątkowo dobre efekty. Można to uzyskać poprzez tradycyjny "chip" albo zamontowanie modułu zewnętrznego tzw. przejściówki. Zaletą modułu jest łatwość montażu nieco niższa cena, możliwość wybierania jednego z przewidzianych przez moduł programów oraz możliwość wypiecia urządzenia i zastosowania w innym samochodzie. Osiągi są jednak nieznacznie mniejsze niż w przypadku zastosowania podstawowej wersji chipa, który jest ingerencją "na stałe" i przy sprzedaży pojazdu nie odzyskamy pieniędzy zainwestowanych w tuning silnika. Power boxy to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów sterujących i sygnałów z czujników poza obszarem komputera silnika (ECU). Moduły cyfrowe to rodzaj elektronicznego urządzenia instalowanego na linii sterowania i pomiarów stanu pompy w silnikach TDi i HDI i innych. Mikroprocesor w nich zawarty wykrywa zakres znacznego wzrostu obciążenia i zwiększa wydatek paliwa poprzez rozkazy wysyłane na CAN-Bus (szynę transmisyjną sterującą osprzętem silnika w HDi) lub poprzez bezpośrednie sterowanie pompą. Zmienia to nieco ciśnienie doładowania podnosząc je nieznacznie o 0.1 - 0.15 bar. Wykorzystując zjawisko zubożenia silnika TDi dawka jest zwiększana nieco ponad wartość, jaka wynikałaby ze wzrostu ciśnienia. Regulowany jest również w zależności od obrotów i obciążenia kąt wtrysku paliwa. Tak zmodyfikowany silnik TDi może bez zmiany, lub przy nieznacznym tylko wzroście zużycia paliwa zwiększyć swoją moc o 15%-20% a moment obrotowy do 25%. Programy zapisane w cyfrowym procesorze modułu można zmieniać również po zainstalowaniu Boxa. Dokonuje tego producent poprzez komunikację zewnętrzną z urządzeniem lub sprzedawca poprzez przestawienie zworek w urządzeniu. Nowością, której pomysłodawcami są inżynierowie firmy V-tech Tuning jest zewnętrzny przełącznik, przypinany do modułu, umożliwiający wybór programu przez kierowcę z kabiny, nawet w czasie jazdy. UWAGA! Dla silników TDI VAG (VW,Skoda,Seat) , ford TDCi, Mercedes CDi oraz Fiat/Alfa JTD istnieje możliwość próbnego wpięcia modułu i jazdy testowej. Zapraszamy. TUNING JĘDRASIK Łódź Al. 1-go Maja 14 tel. 42/ 630 07 70 tuning@jedrasik.pl strona startowa . co nowego na stronach . promocje . wyprzedaże . . galeria . . styl . . spoilery . alufelgi . wnętrza . ekskluzywne akcesoria . grafika . . moc . . chiptuning benzyna i tdi. nitro . wałki rozrządu . wydechy sportowe . świece filtry magnetyzery . . pewność . . wydechy i końcówki . zawieszenia . hamulce . . daewoo . . . firma . . cenniki . kontakt . warsztat . sklep . hamownia opracowanie strony www.studio.jedrasik.pl www.energia-za-darmo.pl - elektrownie wiatrowe, wiatraki, zestawy dla firm, domów, działek |